4 Mart 2011 Cuma

64 bit isletim sisteminde c# ile 2003 access veri tabanina baglanmak

64 bitlik isletim sisteminde c# ile 2003 accees veri tabanina baglanmada sorun yasiyordum. ve bu konuda biraz bakininca karsima cikan sonuc bir hayli ilgincti. "64 bitlik sistemler icin oledb surumu mevcut degilmis". cozum arayislarim biraz uzun surdu fakat sonunda mutlu sona ulastim:). cozum icin belgelerimden projemize giriyoruz ve sonu .csproj olan dosyayi notpad ile aciyoruz. buraya ekleyecegimiz tek satirlik bi kod(x86) ile sorunu ortadan kaldirmis oluyoruz. kodu nereye yazacagimizi resimlerde gosterdim.
ilk hali:


son hali:


son hali:

3 yorum:

  1. Teşekkür ederim çok işime yaradı.

    YanıtlaSil
  2. Microsoft.Jet.OLEDB.4.0 HATASI aldığım bir adres defteri programı var axasoft adres defteri 64 bit e bu hatayı veriyor.
    Belgelerimde Projects diye bir klasör var içinde birşey yok.
    Okadar çok bilgim varki programda 64 bit te kullamıyorum.yardım lütfen tşk

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim. Çok işime yaradı. Sağolasın.

    YanıtlaSil